Vakantierooster, studiedagen en verlof

Bijzonder verlof

Bij het aanvragen van extra vakantie is het belangrijk, dat je weet wat daarover in de wet staat. Hier kun je deze wettelijke richtlijnen lezen. Uitgebreide informatie over de wet leerplicht en verzuim vind je op de website van de Gemeente Amersfoort.

Aanvraagformulier Bijzonder verlof

Klik hier voor het aanvraagformulier Bijzonder verlof. Wil je dit formulier ingevuld en ondertekend inleveren bij de directie van Openbaar Kindcentrum Het Scala? Na beoordeling van je aanvraag zullen wij het verlof al dan niet goedkeuren.

Openbaar Kindcentrum Het Scala
Vreedzaam en goed onderwijs
voor alle kinderen uit Hogekwartier, Schuilenburg en Randenbroek

Volg ons

Volg ons ook via Instagram.

Stichting

Openbaar Kindcentrum Het Scala is onderdeel van Stichting Meerkring en Partou Kinderopvang. Wil je werken in het basisonderwijs en/of de kinderopvang in Amersfoort, heb je een vraag of ben je benieuwd wat Meerkring en Partou precies doen?
Kijk dan op www.meerkring.nl en www.partou.nl.

Openbaar Kindcentrum
Het Scala