Denk en doe je met ons mee?

Als ouder ben je binnen ons kindcentrum natuurlijk graag betrokken bij de ontwikkeling van jouw kind. Onze professionals in de opvang en het onderwijs werken graag met jou samen om te bekijken wat jouw kind nodig heeft.
Openbaar Kindcentrum Het Scala heeft een duidelijke, doorgaande lijn tussen opvang en onderwijs. Daarom kun je met vragen terecht bij het complete team. We helpen de kinderen te ontdekken wie ze zijn en wat ze kunnen … en dat kunnen we natuurlijk niet zonder jou.

Actieve ouders

Een kindcentrum met actieve ouders: daar staat Het Scala om bekend. En daar zijn we ontzettend trots op én blij mee! Je kunt bij ons meedenken en meedoen op verschillende manieren. In de Ouderraad bijvoorbeeld, of de Medezeggenschapsraad. Daarnaast kun je ook aansluiten bij een groep actieve ouders die ons kindcentrum beter maken. Zij doen van alles zoals pleinwacht lopen, bibliotheek beheren, hulp bij feesten, de Vreedzame school ontwikkelen, het oudercafé organiseren en nog veel meer. Onmisbaar!