De Vreedzaamlaan

Binnen de lessen van Vreedzaam is er in de afgelopen periode gewerkt aan Blok 3 - We hebben oor voor elkaar.
Kritisch denken wordt hierin gestimuleerd. Kinderen werken in dit blok samen door bijvoorbeeld een prentenboek te lezen die aansluit bij het thema. We hebben dit in school zichtbaar gemaakt door het creëren van De Vreedzaamlaan. Deze laan ontstaat door alle werkjes, die de kinderen maken tijdens de Vreedzame lessen, in school op te hangen. Op de foto ziet u het naambordje en De Vreedzaamlaan in beeld.
Media
  • Vreedzaam 2
Openbaar Kindcentrum Het Scala
Vreedzaam en goed onderwijs
voor alle kinderen uit Hogekwartier, Schuilenburg en Randenbroek

Volg ons

Volg ons ook via Instagram.

Stichting

Openbaar Kindcentrum Het Scala is onderdeel van Stichting Meerkring en Partou Kinderopvang. Wil je werken in het basisonderwijs en/of de kinderopvang in Amersfoort, heb je een vraag of ben je benieuwd wat Meerkring en Partou precies doen?
Kijk dan op www.meerkring.nl en www.partou.nl.

Openbaar Kindcentrum
Het Scala