Buitenschoolse opvang

Na onderwijstijd heerlijk relaxen met leeftijdsgenootjes, lol maken en je helemaal uitleven: bij onze BSO kan het allemaal! Even met een boekje op de bank, dansen, knutselen, muziek maken, lekker het bos in, een potje voetballen: bij ons hoeft jouw kind zich niet te vervelen. En wij zorgen ervoor dat ieder kind mee kan doen.

Leuk, wij zijn ook benieuwd naar jou! Kom gezellig langs, dan laten we je onze peuteropvang zien. Via onderstaande buttons kun je een rondleiding aanvragen en je kind vrijblijvend inschrijven.

Meer weten over onze Buitenschoolse opvang? Kijk op www.partou.nl. Hier kun je jouw kind ook meteen aanmelden.

Openbaar Kindcentrum Het Scala
Vreedzaam en goed onderwijs
voor alle kinderen uit Hogekwartier, Schuilenburg en Randenbroek

Volg ons

Volg ons ook via Instagram.

Stichting

Openbaar Kindcentrum Het Scala is onderdeel van Stichting Meerkring en Partou Kinderopvang. Wil je werken in het basisonderwijs en/of de kinderopvang in Amersfoort, heb je een vraag of ben je benieuwd wat Meerkring en Partou precies doen?
Kijk dan op www.meerkring.nl en www.partou.nl.

Openbaar Kindcentrum
Het Scala