Opvang

Peuteropvang en buitenschoolse opvang op één plek

In het gebouw van Openbaar Kindcentrum Het Scala biedt Partou Kinderopvang opvang voor peuters (2 – 4 jaar) en voor schoolgaande kinderen (4 – 13 jaar) op onze buitenschoolse opvang. Opvang en onderwijs werken hier nauw samen. Leerkrachten en pedagogisch medewerkers wisselen onderling informatie uit over de kinderen. Gaat jouw kind bijna door naar groep 1, dan weet de leerkracht alles over de behoefte, kennis en kunde van jouw kind. Zo kunnen wij de kinderen zo goed mogelijk begeleiden bij hun ontwikkeling.

Het Jonge Kind

Zowel de opvang als het onderwijs werken in Openbaar Kindcentrum Het Scala vanuit dezelfde visie: Het Jonge Kind. Lang verhaal kort: wij geloven in ieders kracht en geven kinderen de ruimte om zichzelf te zijn. Klik hier om hele tekst van deze visie te lezen.

Openbaar Kindcentrum Het Scala
Vreedzaam en goed onderwijs
voor alle kinderen uit Hogekwartier, Schuilenburg en Randenbroek

Volg ons

Volg ons ook via Instagram.

Stichting

Openbaar Kindcentrum Het Scala is onderdeel van Stichting Meerkring en Partou Kinderopvang. Wil je werken in het basisonderwijs en/of de kinderopvang in Amersfoort, heb je een vraag of ben je benieuwd wat Meerkring en Partou precies doen?
Kijk dan op www.meerkring.nl en www.partou.nl.

Openbaar Kindcentrum
Het Scala