OPEN HUIS - Scholen in de Kunst

KOM, KIJK EN DOE MEE!

Ballet of theater? Trompet of schilderen? Doe een proefles tijdens de Open Deurenweken en maak je keuze! De Open Deurenweek  van Scholen in de Kunst vindt plaats van 16 t/m 21 september op alle locaties van Scholen in de Kunst. Gratis toegang.

De Open Deurenweek is bedoeld om vrijblijvend, gratis deel te nemen of te kijken bij diverse cursussen, rond te kijken in de cursusruimtes en sfeer te proeven. Het is tevens bedoeld als oriëntatie in het veelzijdige aanbod en makkelijker tot een keuze te komen. Door zelf deel te nemen aan één van de vele cursussen die dit seizoen van start gaan, is er alle gelegenheid daarover de nodige informatie in te winnen. Dat kan o.a. ook door een praatje aan te knopen met de aanwezige docenten of cursisten, die ter plekke aan het werk zijn.

Extra Open Huis

Voor kinderen (en hun ouders) die nog twijfelen over de keuze van een muziekinstrument, diverse instrumenten willen uitproberen of kennis willen maken met docenten, organiseren we een extra open huis op zondag 15 september, van 13.00 tot 16.00 uur in het Eemhuis.

www.scholenindekunst.nl

• Openhuis Scholen in de kunst sept 2019